Tack!

Stort tack till alla deltagare, talare och partners för denna gång! Här nedan hittar du talarnas presentationer från dagen. Hoppas vi ses snart igen!

Presentationer

Frigör möjligheterna och stå beredd för utmaningarna i den nya AI eran
Anna Felländer, Senior advisor and Affiliated Faculty KTH

Using AI and Machine Learning to improve the design and delivery of digital experiences
Johan Lopes Helgesson, Digital Strategist, Adobe

Case "Du är det du läser"
Ola Gustafsson, Data scientist, Bonnier News

Case Automated Personalisation Story: DR Koncerthuset
Anne Buchwald & Kim Gregersen, CRM Manager, DR Koncerthuset & Solution Architect, ONE Marketing

Är din kommunikationsplattform redo för AI?
Andreas Markewärn, CEO, Next State Labs

How Natural Language Processing (NLP) will Revolutionize Marketing and Communication
SK Reddy, Chief Product officer AI & ML, Digitalist

Praktiska exempel på hur AI kan användas på marknadsavdelningen
Magnus Unemyr, författare och konsult inom marketing automation och AI

Case "Så gör KIT rätt innehåll, för rätt person, vid rätt tillfälle"
Jonna Ekman, marknadschef, KIT

En robot kan aldrig bli intelligent!
Ashkan Fardost, Forskare, föreläsare & Rådgivare

ERFA: AI for Marketing 

Den 15 mars startar vår erfarenhetsgrupp inom AI för marknadsföring och vi söker nu de två sista deltagarna. Missa inte denna möjlighet till att under fyra workshops få nya erfarenheter inom Artificiell Intelligens, möjligheter och utmaningar. Du får veta hur AI kan användas för att förbättra Customer Experience och hur du ökar effekten i ert marknadsarbete.

Bokade företag är: Svenska Spel, Ikano Bostad, Tre, Kommunal, AMF, Mekonomen, Klarna och StroedeRalton.

Läs mer om ERFA och intresseanmäl dig här


Tack till vĂ¥ra partners